Let love shine

Såg ett program på tv nyss där hundar skulle transporteras för slaktning. Man mosade ihop fem stycken levande, fullvuxna stoora hundar i en bur som inte var större en 1x1 meter, förstår ni? Hur obehagligt som helst. Annars har jag precis gjort klart min insändare på franska, känns grymt! Och jag är super glad för i morgon ska jag fika med världens sötaste Kimmie (: Har inte träffat människan på jag vet inte hur länge, så det ska bli kul. Nej i morgon måste jag vara pigg så, godnatt kära vänner! 


Kommentarer
Postat av: Kimmie

vad söt! Så glad över att ha fått träffa dig och tack för allt riktigt VIKTIGT prat! Mår tusen gånger bättre efter allt snack. snart ses vi igen <3 <3

2009-05-08 @ 19:18:52
URL: http://kmms.blogg.se/
Postat av: mia

tja cool, vad gör du? :)

2009-05-09 @ 21:00:37
Postat av: Susanne

Tack själv Kimmie, såklart vi gör! (: <3



haha maria! jag tänkte sova, vad gör du själv? (:

2009-05-17 @ 21:25:26
URL: http://sedler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0