Stuck in reverse

Helgen har varit lugn och skön spenderad med fina vänner, mer kan man inte begära. Idag var vi ett par stycken ute hela dagen i värmen och kollade på fotboll, super mysigt! Sedan gick vi och käkade, frukost/lunch/middag för min del. Efteråt drog jag och mickan oss hem hit och bara pratade om allt och inget. Nu borde jag egentligen plugga men jag är helt död, mina ögon svider, mår illa och mitt huvud vill inte sluta dunka. Såå, sängen känns faktiskt som ett skönare alternativ. För övrigt vill jag bara tala om hur glad jag är över att just jag har två så underbara vänner som Michaela och Kimmie. Alla mina vänner är underbara, men ni gjorde min dag. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0