Doesn't make sense

Jag sitter hemma och pluggar eftersom att franskan inte börjar fören två, men den tänker jag dock inte gå på för jag är verkligen i stort behov av att plugga som en galning. Nu när jag tog en liten paus så passade jag på att kolla igenom bloggen lite smått och gud vad tiden rinner iväg, galet! Läste lite om i somras och då längtar man ju inte lite mer än vad man redan gör, men det är 11 veckor kvar till sommarlovet så snart är vi där igen.


Veckan som varit har faktiskt varit jätte trevlig på nästan alla sätt och vis. Jag har sovit alldeles för lite och har knappt ens haft någon tid till att slå mig ner här, haha okej nu ska jag inte låta extremt självupptagen med mitt liv för så är ju läget knappast. I Tisdags så var vi lediga då jag var tvungen att dra mig till stan en snabbis, hem och kolla på 2ornas teater i bcjf, iväg igen hem till Jacquline och Elin och sedan hem till Alexander där det var lite fest. Även fast vi inte han spendera jätte mycket tid där så sov vi i mindre än en timme för att gå upp och åka till Romme med skolan. Dagen var riktigt rolig eftersom att vi var ett gäng övertrötta brudar på skidor = kaos! När vi kom hem sov jag 15 timmar i streck och spenderade sedan kvällen hemma hos Mia med henne, Mickan och Cassandra. Lyllosarna var lediga dagen efter men jag var tvungen att gå upp och åka till skolan ett tag, vilket ledde till riktigt lite sömn igen. Dagen spenderades sedan med dom i stan i fleeera timmar och jag har aldrig haft så roligt samtidigt som att jag har varit så rädd på samma gång! Händelsen är dock alldeles för pinsam för att dra upp här. Hela helgen har spenderats hos Mickan som har varit ensam hemma vilket har lett till lite ett och annat, många goda skratt och alldeles för sen sänggång vilket betyder att jag är helt slut. Nu ska jag bara sitta i 2 dygn och ta igen allt plugg som jag inte har haft tid till att ägna mig åt, kul. Känns som att kommande helg blir väldigt chill?     
































Kommentarer
Postat av: Kimmie

tack för fredags! Jättehärligt att ses igen! det måste vi göra igen! miss you hun!

2009-03-26 @ 14:09:51
URL: http://kmms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0