Live your life

Jag är helt sluut! Kom hem runt halv tre, tre i lördags efter lite party, gick upp halv nio, jobbade till fyra, gick hem och så kom mickan förbi och var kvar till tio. Bestämde mig då för att gå och lägga mig på en gång men fastnade istället framför tvn till tolv och somnade sedan på en gång, började tidigt idag och hade matte prov som gick hyffsat bra, slutade direkt efter det så jag åkte hem och jobbade fram till sju! För er låter det kanske inte så jobbigt men jag behöver enormt mycket sömn för att jag ska bli pigg, vilket jag inte har fått de senaste dygnen och kommer heller inte att få ett par dygn framöver! Jag förstår egentligen inte hur jag tror att jag ska orka med det, men det visar sig om jag klarar av det eller ej. Nu ska jag snart åka in till café 60 med tjejorna för vi har studiedag i morrn, weei! Så det blir inte mycket sömn inatt heller eftersom att jag inte har tid att sova hela dagen i morrn. Nu: lite bilder från i lördags, sen måste jag kilaa!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0