jatackjatackjatack

Blir lite knäpp på det här vädret, ena dagen vinter, andra dagen vår osv. Det har varit såhär i veckor nu! I morse när jag vaknade så snöade det, dock bara lite. Lite senare var det riktigt vårväder och solen sken som bara den och för ungefär en kvart sedan så blev det världens snöstorm, det snöade verkligen hur mycket som helst och då var jag på väg att ta ut mina aggressioner här, men nu ser det ut som en riktig vår dag igen. Detta leder till att mitt humör verkligen pendlar upp och ner, klart man just nu blir glad av våren och förbannad av vintern. Det är väl inte ens rimligt att det snöar i slutet av mars? Jag tycker att vi skiter i både vinter och våren och tar in lite sommar i det här landet stället, skulle sitta fint. Nej plugga var det ja, ska nog dra mig till biblioteket snart där jag faktiskt kan koncentrera mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0