Float on

Känner mig på strålande humör även fast jag är trött och egentligen bara vill sova! Känns även som att det var hundra år sen jag var i skolan så jag har nästan börjat sakna mina homies lite eftersom att jag igår var hemma hela dagen och pluggade, idag på förmiddagen var jag på umo och sedan hade vi tydligen ingen lektion så jag drog mig in till stan. Fick med mig hem ett par vita converse, ljusa jeans shorts och en super söt t shirt från topshop, sen bara lite smågrejer. Egentligen hade jag inte tid till att åka in, kände dock att jag behövde det. Alltid kul med lite nytt! När jag var tillbaka i Bålsta så blev det en lång vistelse i bcjf också för min del, så man kan säga att jag kände mig lite körd inför redovisningen i morgon. Men nu har jag pluggat på som bara den och jag är helt klar, stolt är jag minst sagt! Måste dock träna som en tok nu så att jag inte står där som ett fån och glor i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0