Söndag

Det här är nog den enda söndagen jag kan komma på då jag inte haft ångest över att en jobbig skolvecka väntar. Förmodligen eftersom att det är sista veckan på terminen och för att den känns väldigt chill: 

Måndag: Ma prov 09.10 - ?
Tisdag: 3orna tar studenten så ledigt för oss andra
Onsdag: Tema avslutning 12.30 - 15.00
Torsdag: Historia prov 10.00 - ?
Fredag: Avslutning

Alltså inte en enda lektion, bara två prov som jag själv har skjutit upp så veckan skulle egentligen kunna varit ännu mer chill. Helgen har varit underbar och Johan har äntligen kommit hem från USA! Nu ska jag ringa Mickan sen försöka sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

niiice

2009-06-08 @ 23:12:02
Postat av: you know who I'm Sus!

äntligen är snyggingen hemma! ;) haha!

(lite skämt åsido- fast han är snygg förstås)

2009-06-09 @ 00:36:00
Postat av: Susanne

haha nej, vem är det? :o

2009-06-09 @ 23:35:28
URL: http://sedler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0