My bloody valentine

Kom precis hem från stan där jag, Mickan, Maria, Kimmie och Cassie var på bio och såg My bloody valentine. Skräckis i 3D, skit läskigt! Ja ni kan ju tänka er själva, tror dock att filmen hade varit sämst om den inte var i 3D eftersom att handlingen var hel skum. Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag har tråkigt, sämst program på tv, vill ej sova för jag är inte trött någonstans och jag vill inte sova själv för den delen heller för det suger, Sophie och Johan vägrar kolla på film med mig för dom ska sova och jag är rastlöööööös.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan de är as bra uppdatering här, hinner knappt med att läsa! Bra kämpat! :)

2009-10-20 @ 18:55:20
URL: http://amandahelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0