Don't lose yourself

Varför går allt åt helvete för mig? Någon vill förmodligen inte att jag ska må bra. Utöver allt annat så har våran stationära dator kraschat där jag hade ALLA mina bilder, musik, dokument och ja, verkligen allt. Vad jag försöker komma fram till är att allt har försvunnit nu och datorn är precis som ny. Skönt att den är snabb osv men det är riktigt hemskt att allt har försvunnit, jag är så förbannad och jag tror inte ens att ni kan föreställa er hur proppad min dator var utav underbara bilder. En del bilder har ju såklart mina vänner, men det är knappt en tredjedel av vad som fanns på min dator. Max har i alla fall precis hjälpt mig att fixa spotify så nu kan jag lyssna på vilken musik jag vill vilket känns jätte skönt, nästan skönare än innan faktiskt. Nu ska jag försöka sova, känner mig helt snurrig av livets all skit.. jag mår bäst och sämst på samma gång, går det ens?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0