sjuk

Den senaste veckan har varit den värsta jag faktiskt kan och knappast vill minnas. I 8 dygn har jag legat i min säng med hög feber, kramper i kroppen och dussintals blåsor i hela halsen, munnen på tungan och hela tandköttet. Jag vet att det låter äckligt och det kan jag lova er att det var. Jag har haft så fruktansvärt ont att jag inte har orkat ta mig upp ur sängen, inte orkat prata och värst av allt inte fått i mig någonting överhuvudtaget, verkligen ingenting. Det har gjort så ont att jag till och med knappt fått i mig vatten. I kanten på det så har jag tydligen missat en vecka av underbart vårväder också. Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv för jag blir i varje fall bättre sakta men säkert, men egentligen skulle jag vilja få en superkur som gjorde mig bra på en gång. För i morgon åker jag och Mickan till sälen och så kommer Jakob och Markus upp på måndag också och då vill man ju inte må såhär. Fyfan vad skoj vi ska ha, gör mig frisk!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0